slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Խաչքարեր

Սեպագրեր

Վիմագրեր

Երաժշտական գործիքները Հայաստանում, Արամ Քոչարյան

Գիրքը կարող եք ներբեռնել հետևյալ հղման միջոցով՝ https://cloud.mail.ru/public/DCHW/zg86X2sec

Armenian

Բարձրունիի, Սերսի, Մարտիրոսի, Քարագլխի, Ագարակաձորի խաչքարերի հետքերով

         Ստացվեց այնպես, որ իմ շրջագայության հերթական նկարագրությունը ևս նվիրված է Վայոց ձորին։ Այս անգամ այցելեեցի  հետևյալ չորս գյուղերը՝ Բարձրունի, Սերս, Մարտիրոս, Ագարակաձոր և Քարագլուխ։ Այս գյուղերում գտա մի շարք ինքնատիպ բարձրարվեստ խաչքարեր, հանդիպեցի հյուրընկալ հայերի, զգացի Վայոց ձորի աշնանային գրավիչ շունչը։ Մի քիչ խանգարեց անձրևային եղանակը, բայց ընդհանուր առմամբ այցը բավականին հաջող ու արդյունավետ էր։
Armenian

Ավանդապատում, Ղանալանյան Ա.

 

 

 

 

 

 

Գրքի էլեկտրոնային տարբերակը կարող եք ներբեռնել այստեղից՝ https://cloud.mail.ru/public/AiXh/euLa4Pv85

Armenian

Փոխհավտող կամարներ

         Փոխհատվող կամարները  հայկական ճարտարապետությանը բնորոշ կառուցվածքային հնարքներ են՝ տարածության մեջ երկու կամ ավելի թվով փոխադարձաբար հատվող կամարներ, որոնցով ստեղծվում է ծածկի համար հենարան ծառայող կոշտ և կայուն համակարգ։
Armenian

Հայկական ճարտարապետության պատմության հարցեր (Հայագիտությունը արտասաhմանում, 1973, N5)

        «Հայկական ճարտարապետության պատմության հարցեր»-ին նվիված ներկա թողարկումը վերաբերում է ճարտարապետական մտքի զարդացման և շինարարական կառուցվածքների առաջացման խնդիրներին։

Armenian

Աշտարակի եկեղեցիների անվանումների խորհրդանշական ստուգաբանման շուրջ

           Տարածված կարծիքի համաձայն՝ Աշտարակի Կարմրավոր, Սպիտակավոր և Ծիրանավոր եկեղեցիների անվանումներն առնչվում են այդ նշանավոր պատմաճարտարապետական կո­թողների որմնաքարերի գույների հետ։ Սակայն մեր ուսումնասիրություններից պարզվում է, որ այդ կարծիքը արդարացի չէ։ Կարմրավոր և Ծիրանավոր եկեղեցիները կառուցված են դարչ­նագույն, իսկ Սպիտակավորը՝ դեղնածիրանագույն տուֆով։ Այսինքն՝ ակնառու են կառույցնե­րի անվանումների և նրանց գունային հորինվածքների անհամապատասխանությունները։ Սպիտակավորի անվանումը Ս. Սաղումյանը առնչում է 431 թ.
Armenian

Մաշտոցյան գիրը նկարչության մեջ, Հրավարդ Վարդանյան:

      Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հետ կապվում են առաջին հերթին հայոց գրերի գյուտը և հայկական առաջին դպրոցի հիմնադրումը։ Շրջադարձային այդ երկու երևույթների նշանակությունը մեր ժողովրդի համար անհամեմա­տելի է։ Մաշտոցյան եղելության հետ առնչվում են նաև հարցեր, որոնց պա­տասխանները մինչև օրս առեղծվածային են մնացել։ Ոչ դյուրին հարցա­դրումներից մեկն այն է, թե ինչու մինչմաշտոցյան տարածաընթացքում հայոց պատմության մասին հունարեն կամ ուրիշ լեզուներով գրված պատմագրա­կան կամ վարքաբանական որևէ ամբողջական հուշարձան չի պահպանվել։ Խոսքը ոչ միայն հելլենիստական վաղ ժամանակաշրջանի՝ Տիգրան II, Ար­տավազդ II, գրական ստեղ
Armenian

Բարձրաքաշի կորած պատկերաքանդակը: Պատմում է Փանոս Թերլեմեզյանը:

       Անվանի նկարիչ Փանոս Թերլեմեղյանը պատմում է Թումանյանի հետ  դեպի Բարձրաքաշ կատարած ուղևորության մասին, որի ժամանակ հայտնաբերեցին պատկերաքանդակ /թերևս` օդիգիտրիա/, որը ցավոք չի պահպանվել: Լսենք նրան:
        1906 թվականի ամառը նկարիչ Միրզոյանն ու ես վճռեցինք Դսեղ երթալ և էտյուդներ անել։ Մեզ ընկերացավ Թիֆլիսի ռուսաց դպրոցներից մեկի ռուս տեսուչը, որը քիչ-միչ նկարել գիտեր։ Նրա անունը մոռացել եմ։ Այդ ամռանը Հովհաննեսն էլ Դսեղ եկավ իր ընտանիքով։   Ամբողջ   ամառր   հարսանիքի   պես   անցավ։

Armenian

Pages

Հարցում

Արեգնափայլի Ձե՛ր գնահատականը:

Մենք Facebook-ում

Այցելուներ

  • Բոլոր այցերը: 689854
  • Բոլոր այցելուները: 50817
  • Գրանցված օգտատերեր: 2
  • Վերջին գրանցված օգտատերը: sipan4434
  • Հրապարակված նյութեր: 300
  • Ձեր IP-ն: 54.167.18.170
  • Սկսած՝: 21/02/2017 - 22:52